ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ! ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΣ ΣΤ' ΑΣΤΕΡΙΑ!

Το μονοπάτι προς την αυτογνωσία! Ένα υπέροχο ταξίδι στον κόσμο της ψυχής...



Έλα και εσύ μαζί μας σε αυτό το ταξίδι, για να φτιάξουμε όλοι μαζί έναν υπέροχο κόσμο!

Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 2 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2007 15:04 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 12 Ιούλ 2007 18:20
Δημοσιεύσεις: 2177
Τοποθεσία: Κάπου... εκεί πέρα από τ' άστρα
ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

Όπως λένε όλοι οι γιατροί, η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία και ο σημαντικότερος παράγοντας για μια υγιεινή ζωή.

Ας μιλήσουμε όσο πιο απλά μπορούμε, χωρίς να χρησιμοποιήσουμε ειδικές ορολογίες και τονίζοντας τα σημαντικότερα θέματα στην σχέση ελαιόλαδου - υγείας:

1. Πολλές αρρώστιες προκαλούνται από την ανεξέλεγκτη λήψη φαγητού και ειδικότερα φαγητού που περιέχει υπερβολικά κεκορεσμένα λιπαρά οξέα (ζωικά λίπη), που έχουν ως αποτέλεσμα την αρτηριοσκλήρυνση και τις καρδιοαγγειακές παθήσεις. Ιατρικές έρευνες απέδειξαν ότι οι μεσογειακές χώρες και ειδικότερα η Ελλάδα, όπου η κατανάλωση ελαιόλαδου είναι υψηλή, έχει τα λιγότερα καρδιοαγγειακά περιστατικά από οποιαδήποτε άλλη χώρα στον κόσμο. Μειώνοντας την κατανάλωση ζωικού λίπους και αυξάνοντας το ελαιόλαδο στην δίαιτα μας, επιτυγχάνουμε ένα ιδανικό συνδυασμό για την πρόληψη θανάσιμων ασθενειών, όπως αρτηριοσκλήρυνση και καρδιακά επεισόδια.

2. Πρόσφατες ιατρικές έρευνες απέδειξαν ότι το ελαιόλαδο είναι ιδανικό για τις ανάγκες του ανθρώπινου σώματος, αφού δημιουργεί ένα φυσικό δεσμό στα υγρά τα οποία έχουν ως αποτέλεσμα τον σχηματισμό της πέτρας στη χολή και έτσι απαλύνει τον πόνο και την ενόχληση στην περιοχή της χολής.

3. Εκατομμύρια άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο υποφέρουν από στομαχικά προβλήματα και σχετικές ασθένειες. Μια πολύ σοβαρή πάθηση είναι το έλκος του στομάχου. Όπως είναι γνωστό, η χρήση του ελαιόλαδου στην διατροφή είναι ένας ωφέλιμος παράγοντας στην λειτουργία του πεπτικού συστήματος, αφού το ελαιόλαδο κρατάει σε χαμηλά ποσοστά το HCI? στο στομάχι μας. Έτσι, το ελαιόλαδο βοηθάει στην ομαλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Είναι επίσης αποδεδειγμένο ότι η κατανάλωση ελαιόλαδου στην διατροφή βοηθάει:

A. Στην καλή ισορροπία του ανθρώπινου μεταβολισμού, στην σωστή ανάπτυξη του σώματος και των οστών.

Β. Στην επάρκεια Βιταμίνης Ε για το σώμα.

Το ελαιόλαδο μας βοηθάει να είμαστε υγιείς κάνοντας τη ζωή μας ευχάριστη.

Πηγή: http://www.facebook.com/inbox/readmessa ... 8942284154

_________________
Μάρω Ιωαννίδου
Αστρολόγος, καρμική ερευνήτρια
Εικόνα

Ο Πολεμιστής πρέπει να δέχεται τη μοίρα του με ταπεινότητα. Η πρόκληση για αυτόν είναι πόσο μακριά μπορεί να προχωρήσει και πόσο άψογος μπορεί να είναι. Αν συναντήσει αβάστακτες ταλαιπωρίες και πόνο στο μονοπάτι του, κλαίει, αλλά όλα τα δάκρυά του μαζί δεν είναι σε θέση να μετακινήσουν τη γραμμή του πεπρωμένου του...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2012 21:53 
Χωρίς σύνδεση
Συντονιστής
Συντονιστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Σεπ 2012 02:24
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Χανιά
Βάλτε στην διατροφή σας ακόρεστα (καλά) λιπαρά και μειώστε την χοληστερίνη

Εικόνα

Μία χρήσιμη συμβουλή, που έχει μόνιμη βάση σε ένα υγιεινό διαιτολόγιο είναι η αντικατάσταση των κορεσμένων (κακών) λιπαρών οξέων με ακόρεστα (καλά). Δεν είναι όλα τα λιπαρά κακα, και δεν είναι σωστό να απορρίψουμε τελείως την κατανάλωση λιπών από τη διατροφή μας, φοβούμενοι είτε την αύξηση βάρους, είτε την εμφάνιση κάποιας ασθένειας (π.χ., καρδιαγγειακής πάθησης). Το μυστικό είναι να γνωρίζουμε το είδος των λιπαρών που πρέπει να καταναλώνουμε και ποιά να αποφεύγουμε, καθώς και την ποσότητα των λιπαρών που πρέπει να περιλαμβάνεται στο καθημερινό μας διατροφικό πρόγραμμα.

Τα λιπαρά αποτελούν βασικό στοιχείο της διατροφής (30-35% του συνόλου των θερμίδων στη μεσογειακή διατροφή), παρέχουν ενέργεια (9 θερμίδες ανά γραμμάριο), γεύση και περιέχουν τα απαραίτητα λιπαρά οξέα και τις λιποδιαλυτές βιταμίνες Α, D και Ε. Επίσης, βοηθούν στην απορρόφηση μετάλλων, όπως το ασβέστιο και ο φωσφόρος. Ανάλογα με τη χημική τους δομή, τα λιπαρά διακρίνονται σε τρεις κύριες κατηγορίες: στα κορεσμένα, στα μονοακόρεστα και στα πολυακόρεστα.

Ανθυγιεινά λίπη και έλαια
Προσπαθήστε να τα μειώσετε γιατί μπορεί να ανεβάσουν τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα και να αυξήσουν τον κίνδυνο για καρδιαγγειακά νοσήματα.

 H αυξημένη πρόσληψή τους σχετίζεται με τη δημιουργία αθηρωματικής πλάκας και με την εμφάνιση στεφανιαίας νόσου και άλλων καρδιαγγειακών νοσημάτων, με την εμφάνιση καρκίνου του μαστού, του προστάτη, του ενδομητρίου και του παχέος εντέρου, και με την ανάπτυξη σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2, υπέρτασης και άλλων εκφυλιστικών ασθενειών.

Κορεσμένα λιπαρά οξέα περιέχονται:

• στο βούτυρο,
• στα λιπαρά μέρη των κρεάτων,
• στα λιπαρά παράγωγα του κρέατος,
• στα γλυκά,
• στα πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα και
• στα έτοιμα γεύματα.

Από τα κορεσμένα λίπη δεν πρέπει να προέρχεται ποσότητα μεγαλύτερη του 1/3 του συνολικού λίπους της διατροφής.


Εικόνα

Transfats Λιπαρά οξέα (Υδρογονωμένα φυτικά έλαια): φυτικά έλαια που έχουν υποστεί κάποια επεξεργασία για να είναι σκληρά (στερεά σε θερμοκρασία δωματίου), με αποτέλεσμα να γίνονται ανθυγιεινά, όπως τα κορεσμένα λιπαρά οξέα.
 Τα τρανς λιπαρά αυξάνουν τα επίπεδα της LDL χοληστερόλης και μειώνουν τα επίπεδα της HDL χοληστερόλης.

Βρίσκονται στα επεξεργασμένα τρόφιμα όπως γλυκά, κέικκαι μπισκότα. Θα πρέπει να μειώσετε την κατανάλωσή τους.
Ενώ μέχρι πριν μια δεκαετία τα τρανς λιπαρά οξέα περιέχονταν και στις μαργαρίνες του εμπορίου, πλέον η διαδικασία παραγωγής τους έχει αλλάξει και δεν χρησιμοποιείται πια η υδρογόνωση των φυτικών ελαίων που περιέχουν προκειμένου να μην εμπεριέχουν πια τρανς λιπαρά οξέα.

Τα καλά λίπη και έλαια είναι αυτά που πρέπει να προτιμάτε, γιατί μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα χοληστερόλης και την τάση του αίματος να πήζει. Η πρόσληψη υψηλών ποσοτήτων μονοακόρεστων λιπαρών (κυρίως από το ελαιόλαδο) έχει συσχετιστεί με τη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων, διότι το ελαιόλαδο περιέχει υψηλά ποσά αντιοξειδωτικών ουσιών, όπως φαινόλες και βιταμίνη Ε, οι οποίες προστατεύουν την οξείδωση της LDL χοληστερόλης (η οξειδωμένη μορφή είναι αθηρογόνος). Μάλιστα, η κατανάλωση 25 ml ελαιόλαδου την ημέρα αυξάνει την αντίσταση της LDL στην οξείδωση. Επιπρόσθετα, τα λιπαρά αυτής της κατηγορίας, εκτός από την αντιθρομβωτική και αντιαθηρογόνο δράση τους, δρουν προστατευτικά και απέναντι στον καρκίνο του μαστού και των ωοθηκών. Το ελαιόλαδο έχει και αντιυπερτασικές ιδιότητες, ενώ δρα κατά των μικροβίων στο πεπτικό σύστημα.

Εικόνα

Ακόρεστα Λίπη /Έλαια: είναι πιο υγιεινά λίπη και βρίσκονται γενικά στις φυτικές τροφές, δηλαδή:

• σε φρούτα,
• σπόρους,
• καρύδια και
• λαχανικά.

Μπορούν να διαιρεθούν σε πολυακόρεστα (PUFA) και μονοακόρεστα (MUFA) λιπαρά οξέα και καθένα από αυτά πρέπει να συνιστά περίπου το 1/3 της συνολικής μας πρόσληψης σε λιπαρά οξέα.
- Πολυακόρεστα λιπαρά οξέα περιλαμβάνονται:

• στο ηλιέλαιο,
• τη σόγια,
• το σησαμέλαιο και
• το καλαμποκέλαιο.
- Μονοακόρεστα λιπαρά οξέα: περιλαμβάνονται
• στο ελαιόλαδο και
• τα κραμβέλαιο.

Τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα διακρίνονται σε Ωμέγα 3 και Ωμέγα 6 λιπαρά οξέα. Ο συνιστώμενος στόχος για την κατανάλωση πολυακόρεστων λιπαρών είναι έως 10% της συνολικής κατανάλωσης ενέργειας. Τα Ωμέγα 6 λιπαρά οξέα απαντώνται στο αραβοσιτέλαιο, το σογιέλαιο, το ηλιέλαιο, το καρδαμέλαιο και σε μαργαρίνες πλούσιες σε πολυακόρεστα. Όλα αυτά τα έλαια δεν έχουν τις ευεργετικές ιδιότητες του ελαιολάδου, και γι’ αυτό δεν θα πρέπει να θεωρούνται απαραίτητο στοιχείο της διατροφής μας όσο το αγνό παρθένο ελαιόλαδο.

Εικόνα

Τα Ωμέγα 3 λιπαρά Οξέα είναι μια κατηγορία ακόρεστων λιπαρών οξέων που αποκαλούνται απαραίτητα λιπαρά οξέα, αφού δεν μπορούν να παραχθούν στο σώμα σε επαρκείς ποσότητες. Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, οι σαρδέλες και το σκουμπρί είναι πολύ καλές πηγές ωμέγα 3 λιπαρών. Σε μικρότερες ποσότητες βρίσκονται σε φυτά, όπωςκαρυδιά, σόγια, λιναρόσπορο και λινέλαιο. Οι γιατροί και οι διαιτολόγοι συνιστούν την πρόσληψη αυτών των υγιεινών λιπαρών οξέων, τα οποία διατηρούν την καρδιά σε καλή κατάσταση, ενώ έρευνες έχουν δείξει ότι γενικά έχουν ευεργετικές επιδράσεις στην υγεία.

ΠΗΓΗ: http://okloios.blogspot.gr/2012/05/blog-post_6193.html

_________________
Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 2 Δημοσιεύσεις ] 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Mods Βάση δεδομένων :: Επαναφορά μπλοκ

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com
phpBB SEO
Portal XL 5.0 ~ Plain 0.2
Create a Forum | Terms of Service | Privacy Policy | Report the forum